Birim Kalite Çalışmaları
Kurum olarak;
Kalite Yönetim Sistemleri [Kalite Yönetim Sistemi (KYS), Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), Hizmet Yönetim Sistemi (HYS) ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS)] kurulması kapsamında;
- Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi gereksinimleri olan bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği prensiplerine uymak amacıyla Üniversitemizde bilgi varlıkları tanımlanarak, risklerin belirlenerek, risklere ilişkin kontrol önlemlerinin alınmasını içeren risk yönetim metodolojisini Üniversitemiz, iç ve dış paydaşları için kurmak,
- Kalite Yönetim Sistemi gereksinimleri kapsamında paydaşlarımıza ait bilgilerin gizliliğini korumak, standart ve yasal mevzuata uyumu sağlamak,
- Entegre Yönetim Sistemleri risklerini azaltmak için gerekli idari, mali, donanım, yazılım, eğitim ve diğer kontrollere gerekli kaynakların ayırarak devamlılığını ve sürekliliğini sağlamak,
- Tüm iç ve dış paydaşların; Yönetim Sistemleri bütünsel yaklaşım zorunluluğu gereği EYS’ye katılımını ve uymasını sağlamak için bilinçlendirme, eğitim ve teşvikini sağlamak,
- EYS’nin verimliliğini, iç ve dış denetimlerle kontrol etmek, izlemek, gözden geçirmek ve sistemi sürekli uyumlu kılmak, sürekli iyileştirmek;
EYS politikamızdır.
- Öğrenci ve mezunlarımızın günümüz iş dünyası şartlarına ve eğilimlerine uygun kariyer planı yapabilmeleri ve kariyer planlarını hayata geçirebilmek için ihtiyaç duyacakları nitelikleri kazanabilmeleri konusunda onlara yardımcı olmak;
- Öğrenci ve mezunlarımızın iş dünyası ile kendi networklerini, staj ve iş olanaklarını artırmaları için bir köprü olmaktır.*
*Üniversite Kariyer Merkezleri El Kitabı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara, 2019.
- Türkiye geneli ve ilgili coğrafyalarda en üst düzeyde kilit paydaş iş birlikleri oluşturarak öğrenciler ve mezunlar için kaliteli, yenilikçi kariyer rehberliği hizmetleri sağlayan lider bir kurum olmaktır.*
*Üniversite Kariyer Merkezleri El Kitabı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara, 2019.
- Öğrenciler ve mezunlar için Kariyer Merkezi hizmetlerinin kapsamını genişletmek, öğrenciler ve mezunların bu hizmete erişimini sağlamak
- Öğrenci ve mezunların kariyer hedeflerini eğitim, yetenek ve ilgi alanlarına uygun, iş gücü piyasalarının ihtiyaçlarının farkında olarak planlamalarına yardımcı olmak, söz konusu hedeflere ulaşmak için ihtiyaç duyacakları yetkinlikleri geliştirmelerine yönelik gereken profesyonel desteği vermek
- Kariyer Merkezi hizmetlerinin kalitesini arttırmak
- Öğrencilerinin akademik başarısını arttırmak
- Üniversite, işverenler, İŞKUR ve diğer iç veya dış paydaşlar arasında yeni iş birlikleri kurmak ve mevcut iş birliklerini güçlendirmek
- Kariyer Merkezini ve öğrencilere sundukları olanakları bilinir ve görünür hale getirmek
- Kariyer Merkezinin kurumsallaştırılmasını ve sürdürülebilirliğini sağlamak*
*Üniversite Kariyer Merkezleri El Kitabı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara, 2019.
| Sıra No | Öneri/Gerekçe | Öneri Tarihi | Öneri Birimi/Kaynak |
İyileştirme | İyileştirme Tarihi |
| 44 | Daha önceki mezun danışma kurulu toplantılarında sunulan önerilerin hangi aşamada olduğu, uygulanıp uygulanmadığı gibi bilgilerin düzenli olarak takip edilmesi ve her toplantı öncesinde bir “Bilgi Notu” şeklinde kurul üyeleriyle paylaşılması | 2025 | Mezun Danışma Kurulu |
Mezun Danışma Kurulu önerileri izleme raporu oluşturuldu. |
2025 |
| 43 | Mezun Danışma Kurulu Üyelerinin üniversitemiz bünyesinde yüz yüze/online çalıştay yapması | 2024 | Mezun Danışma Kurulu |
22 Kasım 2024 tarihinde 1.Kariyer Planlama Çalıştayı gerçekleştirilmiş ve sonuçları raporlanmıştır. |
2025 |
| 42 | Mezun Danışma Kurulu üyeliği için e-form oluşturulmasına | 2022 | Mezun Danışma Kurulu |
Mezun Danışma Kurulu üyeliği için dilekçe örnekleri oluşturulmuştur |
2023 |
| 41 | Öğrenci yetkinliklerinin geliştirilmesi hususunda çalışmalar yapılamasına ve bu konuda etkinlikler ve eğitimler yapılması | 2021 | Mezun Danışma Kurulu |
Bu kapsamda üniversitemizde her yıl düzenli eğitimler ve etkinlikler düzenlenmekte ve faaliyet raporları ile izlenmektedir. |
2021 |
| 40 | Kamuda kariyer yapmak isteyen öğrencilerimiz ve mezunlarımıza kurum sınavları ve mülakatları hakkında destekleyici bilgiler verilmesine; | 2020 | Mezun Danışma Kurulu |
Kamuda kariyer yapmak isteyen öğrencilerimiz yönelik olarak, kurum sınavları ve mülakat süreçlerine ilişkin bilgilendirici ve destekleyici eğitimler verilmiştir. |
2021 |
| 39 | Öğrencilere “ özgüven’’ sağlama konusunda girişimlerde bulunulmasına; | 2020 | Mezun Danışma Kurulu |
Kariyer Merkezi ve Mezunlar ile İletişim Merkezi tarafından düzenli olarak eğitimler verilmektedir. |
2021 |
| 38 | Nitelikli ve potansiyeli yüksek lise öğrencilerinin üniversitemizi tercihini arttırmak için aşağıdaki faaliyetlerin öncelikli olarak gerçekleştirilmesinin sağlanması: | 2019 | Mezun Danışma Kurulu |
Üniversitemiz tarafından yükseköğretim hayatına adım atmaya hazırlanan lise öğrencilerine tanıtım faaliyeti düzenlenmiştir. |
2021 |
| 37 | Çalışma hayatına son vermiş ama okumak isteyen emeklilerinin eğitim ve öğretimlerinin devam edebileceği genel adıyla tazelenme üniversitesi olarak tabir edilen programın “Güz Gülleri” adıyla hayata geçirilmesi çerçevesinde çalışmaların yapılması; | 2019 | Mezun Danışma Kurulu |
Bu kapsamda Emekli Bilgeler Projesi geliştirilmiş ve başarı ile uygulanmıştır. |
2024 |
| 36 | Üniversite öğretim elemanlarının farklı konularda yapılan programlar aracılığıyla medya kanallarında görünürlüğünün arttırılmasına yönelik çalışmaların yapılması; | 2019 | Mezun Danışma Kurulu |
Bu kapsamda, öğretim elemanlarının medya görünürlüğünü artırmaya yönelik çalışmalar gerçekleştirilmiştir. |
2024 |
| 35 | Üniversite bünyesinde yapılan etkinliklerin halka duyurulması kapsamında çalışmaların yapılması; | 2019 | Mezun Danışma Kurulu |
Kariyer Planlama ve Mezunlarla İletişim Merkezi, gerçekleştirilen etkinliklerin kamuoyuna duyurulması amacıyla web sayfası ile Instagram, Twitter (X) ve YouTube gibi dijital iletişim kanalları üzerinden düzenli paylaşımlar yapmaktadır. |
2019 |
| 34 | Mezunlara ulaşma ve geri dönüşlerini sağlayacak bilgi teknoloji programının daha aktif hale getirilmesi. | 2018 | Mezun Danışma Kurulu |
Öğrenciler ve mezunlarla sürdürülebilir iletişimin güçlendirilmesi, geri bildirimlerin etkin biçimde toplanması ve izlenmesi amacıyla bilgi teknolojileri altyapısının geliştirilmesi yönündeki öneri doğrultusunda, Kariyer Portalı geliştirilmiş ve aktif biçimde kullanılmaya başlanmıştır. Bu portal aracılığıyla öğrenciler ve mezunlar için kariyer planlama, izleme ve etkileşim süreçleri dijital ortamda etkin bir şekilde yürütülmektedir. |
2024 |
| 33 | Öğrencilerin çok dilli dünyada rahatça tercih edilebilirliğini arttırmak amacıyla eğitimde yabancı dil çeşitliliğinin arttırılması amacıyla ayrıca belgelendirilebilir derslerin eklenmesi, ikili anlaşmalar kapsamında sadece dil eğitimine yönelik eğitim programları anlaşmalarının yapılarak uygulamaya geçirilmesi. | 2018 | Mezun Danışma Kurulu |
Bu kapsamda, belgelendirilebilir yabancı dil derslerinin müfredata eklenmesi ve ikili anlaşmalar çerçevesinde yalnızca dil eğitimine yönelik programların geliştirilerek uygulamaya geçirilmesi çalışmaları TÖMER Merkezi ve Erasmus Koordinatörlüğü tarafından yürütülmektedir. |
2020 |
| 32 | Disiplinler arası çalışmaları yaygınlaştırmak amacıyla, öğrencilerin diğer bölümlerde de verilen aynı içerikte aynı kredide dersleri (matematik, işletme yönetimi v.b.) tercih edebilmelerine olanak sağlanması | 2018 | Mezun Danışma Kurulu |
Üniversitemizde yüksek lisans düzeyinde disiplinlerarsı dersler müfredata eklenmiştir. |
2024 |
| 31 | Öğrencilerin iş hayatına atılmadan önce tecrübe edinmelerini sağlayacak şekilde tüm bölümlerde mümkünse son sınıfta iş dünyasında üst sıralarda yer alan firmaların üst düzey yöneticileri tarafından verilecek “Kariyer Dersi” açılması. | 2018 | Mezun Danışma Kurulu |
2018 yılında planlanan “Kariyer ve Kişisel Yetkinlik Yönetimi” dersi, 2019 yılında da Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Başkanlığı tarafından tüm üniversitelerde birinci sınıflar için “Kariyer Planlama” dersinin zorunlu olması ile “KRY001 Kariyer Planlama ve Çalışma Hayatına Giriş” dersi ismiyle uygulanmaya başlanmıştır. Dersin izlenmesi ilgili ders koordinatörü tarafından 2020 yılından itibaren yapılmakta ve ilgili birimlerle paylaşılmaktadır. İlgili derse ait veriler bilimsel yayın olarak bilim dünyası ile paylaşılmaktadır |
202 |
| 30 | Eğiticilerin eğitimi kapsamında öğretim elemanlarına yönelik; ürün, hizmet, üretim ve teknoloji sektörlerindeki son eğilimler kapsamında öğrencilere daha kapsamlı eğitim verebilmeleri için hizmet içi eğitim aksiyon planlarının ve içeriklerinin oluşturulması. | 2018 | Mezun Danışma Kurulu |
SDÜ Hizmet İçi Eğitim Modeli üzerinden eğiticilerin eğitimi programı düzenlenmektedir. |
2022 |
| 29 | Öğrencilerin; ders müfredatı dışı konularda sertifikalandıracağı yeteneklerinin geliştirilmesi amacıyla uzaktan eğitim veya yüz yüze kendini geliştirebileceği kurs programlarına ağırlık verilmesi, | 2017 | Mezun Danışma Kurulu |
Öğrencilerin ders dışı faaliyetlerinin de belgelendirileceği Sosyal Transkript Uygulaması hayata geçirildi. |
2024 |
| 28 | Üniversite’nin sosyal ve kültürel faaliyetlerinin uluslararası festivallerle çeşitlendirilmesi, | 2017 | Mezun Danışma Kurulu | 2025 | |
| 27 | Öğrencinin kampüste daha fazla zaman geçirebilmesi amacıyla, öğrenci ihtiyaçları ön araştırma ile tespit edilerek sosyal alanların yapılması, | 2017 | Mezun Danışma Kurulu |
Öğrencilerin kampüse dair görüşleri düzenli olarak izlenmekte ve gerekli iyileştirmeler yapılmaktadır. |
2018 |
| 26 | İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk” dersinin müfredata eklenmesi | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümüne İş ahlakı ve Sosyal sorumluluk seçmeli dersleri eklenmiştir. |
2024 |
| 25 | Kariyer Merkezi ve Sürekli Eğitim Merkezi daha entegre çalışması ve verilen eğitim sayısının artması | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
SDÜ-SEM aracılığıyla 2024 yılı itibariyle gerçekleştirilen 17 farklı eğitim programı kapsamında toplam 95 eğitim düzenlenmiştir. 8470 kişinin başvurduğu eğitimler neticesinde 8413 belgelendirme hizmeti gerçekleştirilmiş, 441 kişiye yüz yüze eğitim verilmiş iken uzaktan eğitim alanların sayısı 7972 olmuştur |
2024 |
| 24 | “Bilim Şehri Isparta” vizyonu kapsamında çalıştaylar düzenlenmeli | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
Üniversitemizde her yıl toplumun her kesimine yönelik konferans, söyleşi, seminer, çalıştay ve paneller gerçekleşmektedir. 2024 yılında bu kapsamda gerçekleştirilen etkinlik sayısı 546 olmuştur. |
2024 |
| 23 | Üniversitenin araştırma bütçesi ve kaynaklarının verimli kullanılmasının sağlanması | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
2024 yılında araştırma faaliyetleri için BAP Koordinasyon Birimine 92.460.147 TL aktarılmış; Göller Bölgesi Teknokenti, TTO, Kuluçka ve Ön Kuluçka Merkezleri aracılığıyla toplam 112 proje için 582.000.000 TL bütçe kullanılmıştır. Ayrıca BIGGWind Programı kapsamında öğrencilere 900.000 TL’ye kadar sermaye desteği sağlanmıştır. 2024 yılı itibariyle Teknokentte 62 firma (35’i akademisyen, 14’ü öğrenci firması) faaliyet göstermekte, 21.500.000 TL ve 100.000 $ gelir elde edilmiştir. Bu yapılar sayesinde üniversitemizin mali, fiziki ve insan kaynakları sürdürülebilir şekilde kullanılarak araştırma çıktılarında verimlilik ve etki artışı sağlanmaktadır. |
2024 |
| 22 | Her yıl şehir merkezinde üniversite liderliğinde sosyal sorunlar (bağımlılık, aile sorunları vb.) üzerine seminerler yapılması |
2024 |
İş Dünyası Danışma Kurulu |
Üniversitemiz liderliğinde Kimyasal ve Davranışsal Bağımlılıklar çalıştayı düzenlenmiştir. Üniversitemizde Bağımlılıkla Mücadele Koordinatörlüğü kurulmuş olup düzenli olarak seminerler gerçekleştirmektedir. Ayrıca şehrimizin sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve aile hekimliği uzmanlık eğitimine katkı sağlamak amacıyla Gülevler Eğitim Aile Sağlığı Merkezi kurulmuştur. |
2024 |
| 21 | Teknik geziler düzenleniyor ve sektörün yakından tanınması sağlanması | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
Son 1 yılda öğrenci topluluklarımız tarafından 31 adet teknik gezi düzenlenmiştir. Ayrıca “Keşif Isparta” projesi kapsamında şehrimizin doğal güzellikleri ve kültürel zenginlikleri öğrenciler ile buluşturulmaktadır. |
2025 |
| 20 | "Sektör Kampüste" projesi ile iş dünyasının temsilcilerinin derslerine sunulması sağlanmal | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
Öğrencilerimize sektör tecrübesi kazandırmak amacıyla Üniversitemiz Kariyer Planlama ve Mezunlarla İletişim Uygulama Araştırma Merkezi ile Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği arasında (POYD) işbirliği protokolü imzalandı. |
2025 |
| 19 | Stajyer gereksinimlerinin belirlenmesi için İş Dünyası Danışma Kurulu üyeleriyle iş birliği yapılması ve mobil uygulama geliştirilip tanıtılması | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
İş dünyası ile akademisyen ve öğrencileri buluşturan Kariyer Portalı etkin bir şekilde kullanılmaya devam etmektedir. |
2025 |
| 18 | Şehrin sosyal sorunlarına yönelik seminer ve konferanslar düzenlenmesi. | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu | Şehrimizin sosyal sorunlarına yönelik çeşitli seminer ve çalıştaylar düzenlenmiştir. | 2025 |
| 17 | Şehir merkezindeki üniversite halkla tanıtım büroları açılmalı | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
SDÜ Mahallemde projesi kapsamında üniversitemiz konukevinde Bilim İletişim Ofisi açılmıştır. |
2025 |
| 16 | Yapay zeka ve yeni teknolojiler odaklı seçmeli dersler müfredata eklenmeli. | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu | Yapay Zeka odaklı üniversite ortak seçmeli dersleri müfredata eklenmiştir. | 2025 |
| 15 | Akademisyenlerin işletmelerinde mentörlük yapılması teşvik edilir (doçentlik puanı, ücretlendirme vb. ödüller ile). | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
1.351 sektörel faaliyet danışmanlığı yürütülmektedir. Ayrıca üniversite ile özel sektör arasındaki iş birliğini güçlendirme adına ITSO da kariyer ofisi açılmıştır. |
2025 |
| 14 | Girişimcilik teşvikini artırmak için seminerler, konferanslar ve dijital platformlar (sosyal medya, e-posta) kullanılarak bilgilendirme yapılmalı | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu |
Girişimcilik teşvikini artırmak için çeşitli seminerler konferanslar düzenlenmiştir. |
2024 |
| 13 | "Girişimcilik" ve "Dijital Teknolojiler" dersleri müfredata eklenmeli | 2024 | İş Dünyası Danışma Kurulu | 19 farklı bölümde girişimcilik ve dijital teknolojiler dersleri müfredata eklenmiştir. | 2024 |
| 12 | Isparta Halk Eğitim Müdürlüğü Dış Paydaş |
2025 | Sosyal Medya Okuryazarlığı Üzerine Eğitim Tabli | Halk Eğitim Merkezi'nde düzenlenen etkinlik kapsamında, öğretim görevlilerimiz Öğr. Gör. Ayşen Özün TÜRKÇETİN, katılımcılara sosyal medya okuryazarlığı üzerine değerli bir eğitim verildi (Link) | 2025 |
| 11 | Kariyer Planlama ve Mezunlarla İletişim Uygulama ve Araştırma Merkezi | 2024 | Kariyer Takip Platformu | https://kariyerportali.sdu.edu.tr adresinden platform tamamlanarak kullanıma açılmıştır. | 2025 |
| 10 | Isparta Ugulumalı Bilimler Üniversitesi Turizm Fakültesi | 2025 | Isparta Ugulumalı Bilimler Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencilerinin kariyer yolculukları ve iyi bir kariyer için yapılması gerekenler konusunda bilgilendirme talebi |
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencilerinin kariyer yolculukları ve iyi bir kariyer için yapılması gerekenler konusunda yapılan bilgilendirme talebine karşılık, "Senden Ne Olur" eğitimi verilmiştir. Bu eğitimde, öğrencilerin kariyer hedeflerine ulaşabilmeleri için gerekli beceriler ve stratejiler üzerine bilgilendirme yapılmış, stres ve kaygı ile başa çıkma teknikleri de dahil edilerek kişisel gelişimlerine katkı sağlanmıştır.(Link) | 2025 |
| 9 | Isparta Sağlık Hizmetleri MYO | 2025 | Öğrecilerin Kaygı ve stres bozukluğunu yenebilmeleri amacıyla, merkezimiz tarafından verilen ”senden ne olur” etkinlik talebi | Merkezimiz tarafından verilen ‘Senden Ne Olur’ semineri başarıyla tamamlanmış olup, katılımcılar kaygı ve stres bozukluklarıyla başa çıkma becerilerini geliştirme fırsatı bulmuştur.(Link) | 2025 |
| 8 | İş Dünyası Danışma Kurulu | 2024 | Ticaret Odası bünyesinde üniversitemiz öğrencilerinin ve mezunlarının faydalanabileceği bir “Kariyer Ofisi” açılması, Üniversite kampüsü içerisinde Ticaret Odası temsilcilerinin yer alacağı karşılıklı bir danışma/kariyer ofisi kurulması. |
Ticaret Odası’nda ve üniversite kampüsünde açılan karşılıklı kariyer ofis açılışı gerçekleştirildi. Öğrencilere ve mezunlara staj/iş ilanları, eğitim, seminer ve danışmanlık hizmetleri tek merkezden sunularak sürekli geri bildirim mekanizmalarıyla hizmet kalitesi artırılacaktır. (Link) | 2025 |
| 7 | Dış Paydaş (IDGEP) |
2025 | Isparta Değişim ve Gelişim Platformu Derneği (IDGEP) tarafından " Değişim Yönetimi ve Stratejik Düşünce" konulu eğitim verilmesi talebi | Konu ile alakalı eğitimin Merkez Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Ertan BECEREN tarafından verildi. (Link). | 2025 |
| 6 | Dış Paydaş (SS. 6. Bölge Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Koop. Birliği) |
2024 | Kriz ve Stres Yönetimi Başlıklı eğitim talebi | Konu ile alakalı eğitimin Merkez Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Ertan BECEREN tarafından verildi. (Link) | 2024 |
| 5 | İç Paydaş (SDÜ İlahiyat Fakültesi) |
2024 | Üniversitemiz İlahiyat Fakültesi "Kariyer Geliştirme" konulu seminer verilmesi talebi | Konu ile alakalı eğitimin Merkez Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Ertan BECEREN tarafından verildi. (Link). | 2024 |
| 4 | SDÜ Kariyer Temsilcileri | 2024 | Üniversitemiz Kariyer Temsilcilerimiz ile yapılan toplantı sonucunda kariyer planlama çalışmalarının izlenmesi iyileştirilmesi için öneri | "Kariyer Planlama Çalıştayı" yapıldı. (Link). | 2024 |
| 3 | İş Dünyası Danışma Kurulu | 2023 | Öğrencilerin staj olanaklarının geliştirilmesi doğrultusunda sanayi, ticaret ve meslek odaları vb. kuruluşlar ile iş birliği protokollerinin artırılması | Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) ile iş birliği protokolü imzalandı (Link). | 2024 |
| 2 | İş Dünyası Danışma Kurulu | 2023 | Isparta’nın tanıtımı çerçevesinde gerçekleştirilen etkinliklerin sayısının artırılarak yaygınlaştırılması | Keşif Isparta etkinlikleri düzenlenmiştir (Link). | 2024 |
| 1 | Mezun Danışma Kurulu | 2019 | Üniversite öğretim elemanlarının farklı konularda yapılan programlar aracılığıyla medya kanallarında görünürlüğünün artırılmasına yönelik çalışmaların yapılması | SDÜ Bilim TV'de akademisyenlerin konuk olarak çalışmalarını paylaştığı "Akademik Köşe" ve "Sağlık Olsun" programları oluşturulmuştur. Akademix TV'deki "Kariyer Atölyesi" programı ve çeşitli bültenlerde de akademisyenlere yer verilmeye başlanmıştır. | 2021 |
- Mezun Danışma Kurulu
- İş Dünyası Danışma Kurulu
- Kariyer Planlama Çalıştay Raporu
- Mezun İlişkileri Politikası Raporu
- Mezun İlişkileri Raporu
- Dış Değerlendirme Ziyaretçilerinin Görüşecekleri Dış Paydaşların Belirlenmesi ve Kendilerine Bilgi Verilmesi
- İş Takvimi ve Akış Şemaları
- 2023 Yılı Faaliyet Raporu
- 2024 Yılı Faliyet Raporu