Isparta Devlet Mimarlık ve Mühendislik Akademisi mezunlarımızı yıllar sonra yeniden kampüsümüzde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduk.

Üniversitemizin temellerini oluşturan Isparta Devlet Mimarlık ve Mühendislik Akademisi mezunlarımızı yıllar sonra yeniden kampüsümüzde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduk.
Rektörümüz Prof. Dr. Mehmet Saltan'ın katılımıyla gerçekleştirilen öğle yemeğinde mezunlarımızla bir araya gelinmiş, geçmiş yıllara ait anılar paylaşılmış ve kendilerine 50. Yıl Anı Belgeleri takdim edilmiştir. Programın devamında Kariyer Atölyemizde düzenlenen buluşmada mezunlarımız yıllar sonra yeniden bir araya gelerek eski günleri yad etmiş, üniversitemizin gelişimi üzerine sohbet etme fırsatı bulmuştur. Günün sonunda mezunlarımız, Mezuniyet Korteji'ne katılarak kampüsümüzde yeniden aynı heyecanı yaşamış ve bu anlamlı buluşmaya ayrı bir değer katmıştır. Katılım sağlayan tüm mezunlarımıza teşekkür ediyor, üniversitemizle kurdukları güçlü bağın uzun yıllar devam etmesini diliyoruz.
Yayın Tarihi: 15/06/2026
Okunma Sayısı: 2