32 Net Bilgi Teknolojileri Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Isparta'da faaliyet gösteren 32 Net Bilgi Teknolojileri şirketi bünyesinde istihdam edilmek üzere;

  • En az lise mezunu
  • İyi derecede Türkçe dil becerisine sahip
  • İletişim becerileri gelişmiş
  • Müşteri odaklı düşünebilen
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
  • Çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
  • İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek
  • İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen

"Müşteri Temsilcisi" alımı yapılacaktır. Tüm başvurular gizlilik ilkesi çerçevesinde İnsan Kaynakları tarafından değerlendirilecektir.

İş Tanımı

  • Inbound - outbound çağrı hizmetleri veren çağrı merkezimizde müşteri taleplerini karşılamak ve çözüm odaklı yaklaşımlar sunmak
  • Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
  • Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek güçlü ikna çabası sergilemek
  • Çağrı merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
  • Müşteri şikayetlerini dinlemek, kaydetmek ve çözümlemek
  • Şirket ürün ve hizmetleri hakkında bilgi vermek
  • Müşteri memnuniyetini artırmak için gerekli adımları atmak

Başvuru için detaylı özgeçmişinizi insankaynaklari@contactcc.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

Yayın Tarihi: 31/05/2024
Okunma Sayısı: 461