32 Net Bilgi Teknolojileri Müşteri Temsilcisi İş İlanı
Isparta'da faaliyet gösteren 32 Net Bilgi Teknolojileri şirketi bünyesinde istihdam edilmek üzere;
- En az lise mezunu
- İyi derecede Türkçe dil becerisine sahip
- İletişim becerileri gelişmiş
- Müşteri odaklı düşünebilen
- Ekip çalışmasına yatkın
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
- Çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
- İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek
- İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
"Müşteri Temsilcisi" alımı yapılacaktır. Tüm başvurular gizlilik ilkesi çerçevesinde İnsan Kaynakları tarafından değerlendirilecektir.
İş Tanımı
- Inbound - outbound çağrı hizmetleri veren çağrı merkezimizde müşteri taleplerini karşılamak ve çözüm odaklı yaklaşımlar sunmak
- Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
- Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek güçlü ikna çabası sergilemek
- Çağrı merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
- Müşteri şikayetlerini dinlemek, kaydetmek ve çözümlemek
- Şirket ürün ve hizmetleri hakkında bilgi vermek
- Müşteri memnuniyetini artırmak için gerekli adımları atmak
Başvuru için detaylı özgeçmişinizi insankaynaklari@contactcc.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
Yayın Tarihi: 31/05/2024
Okunma Sayısı: 430