32 Net Bilgi Teknolojileri Çağrı Merkezi Asistanı İş İlanı
Departman : Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi
İş Tanımı ve Genel Nitelikler
· En az lise mezunu,
· 18-35 yaşları arasında,
· Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
· İletişimi kuvvetli,
· İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
· Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
· Kişisel gelişimine önem veren,
· İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
İŞ TANIMI:
· İnbound - Outbound hizmetleri veren Çağrı merkezimizde Çalışmakta olduğumuz Kurumsal firmaların ürün ve müşteri hizmetleri asistanı olarak,
· Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak,
· Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek,
· Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
Uzaktan Çalışma İmkanı :
Bu pozisyonda uzaktan çalışma imkanı sunulmaktadır.
Çalışma Şekli :
· Sürekli / Tam Zamanlı / Vardiyalı
Adaylar başvurularını bireysel olarak 32 Net Bilgi Teknolojileri İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti.'ne yapabilir.
Telefon No: 0246 2328832
E-posta: insankaynaklari@32net.com.tr
Adres : Sanayi Mahallesi 104.Cad. No: 77/2 ISPARTA