Tatilbudur.com - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Genel Nitelikler

  • Meslek okulları veya üniversitelerin tercihen turizm ile ilgili bölümlerinden mezun
  • Min. 1 yıl Çağrı merkezi, turizm sektörü veya satış tecrübesine sahip
  • Turizm sektöründe kariyer hedefleyen
  • Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek
  • takım çalışmasına yatkın ve uyumlu
  • İletişim becerisi ve kişisel motivasyonu yüksek
  • Anadolu yakasında oturan

İş Tanımı

Genel Müdürlüğümüz bünyesindeki Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilcisi olarak görev alarak İngilizce çağrılarımızı karşılayabailecek takım arkadaşları arıyoruz.

 

Başvuru için: ik@tatilbudur.com

Yayın Tarihi: 29/01/2018
Okunma Sayısı: 978
Mezun Bilgi Sistemi
Özgeçmiş Hazırlama