32 Net Bilgi Teknolojileri Çağrı Merkezi Asistanı İş İlanı

Departman : Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi
 
İş Tanımı ve Genel Nitelikler
·  En az lise mezunu,
·  18-35 yaşları arasında,
·  Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
·  İletişimi kuvvetli,
·  İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
·  Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
·  Kişisel gelişimine önem veren,
·  İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,

İŞ TANIMI:
· İnbound - Outbound hizmetleri veren Çağrı merkezimizde Çalışmakta olduğumuz Kurumsal firmaların ürün ve müşteri hizmetleri asistanı olarak,
· Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak,
· Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek,
· Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak

Uzaktan Çalışma İmkanı :
Bu pozisyonda uzaktan çalışma imkanı sunulmaktadır.
 
Çalışma Şekli :
·         Sürekli / Tam Zamanlı / Vardiyalı

Adaylar başvurularını bireysel olarak 32 Net Bilgi Teknolojileri İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti.'ne yapabilir.
 
Telefon No:  0246 2328832

E-posta: insankaynaklari@32net.com.tr

Adres : Sanayi Mahallesi 104.Cad. No: 77/2  ISPARTA

Yayın Tarihi: 10/09/2020
Okunma Sayısı: 4360